Ahad, 19 Mac 2017

PAS berhasrat mengambil tindakan dimahkamah terhadap DAP





PAS berhasrat mengambil tindakan dimahkamah terhadap DAP 
(Klik ke pautan asal)



PAS berhasrat mengambil tindakan dimahkamah terhadap DAP

PAS berhasrat mengambil tindakan dimahkamah terhadap DAP.

Susulan dari campur tangan Majlis Fatwa Negeri bagi melindungi kerakusan dajal laknat agar mampu menternak seluruh mukmin dinegara ini. Alhamdulillah PAS yang selama ini MENDEWAKAN kesucian DAP menyedari mereka dgn mudah diperdaya oleh tipu daya dajal laknat selama ini.

Apa yang berlaku semua ini perancangan Allah menguji sejauh mana kita mampu berfikir kepada siapa kita beriman sekarang ini jika selama ini mereka cenderung kepada taat segala kata-kata dajal sekarang Allah tunjukan SEGALA FITNAH-FITNAH TELAH ALLAH KEMBALIKAN. Oleh itu sama-samalah kita MUHASABAH DIRI. Adakah kita cenderung kepada REDHA ALLAH atau redha dajal laknat DAP? Jangan ambil mudah perkara ini kerana ianya menentukan nasib kita samada beriman kepada Allah atau kepada manusia lalu kufur hingga syirik.

"Dan di antara manusia ada orang-orang yang menyembah tandingan-tandingan selain Allah; mereka mencintainya sebagaimana mereka mencintai Allah. Adapan orang-orang yang beriman amat sangat cintanya kepada Allah."
(Al-Baqarah: ayat 165)

Selain itu peringatan Allah
"Mereka menjadikan pendita-pendita dan ahli-ahli ugama mereka sebagai pendidik-pendidik selain dari Allah, dan juga (mereka mempertuhankan) Al-Masih ibni Maryam, padahal mereka tidak diperintahkan melainkan untuk menyembah Tuhan Yang Maha Esa; tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia. Maha Suci Allah dari apa yang mereka sekutukan."
(At-Taubat : ayat 31)





Tuan-tuan para ilmuan semua tahfiz. Adalah mustahil selama ini tuan-tuan mentafsir ayat suci dan hadis lain sekarang lain berubah-ubah? Atau tuan-tuan sendiri sengaja menentang hukum ketetapan Allah? Mana mungkin berkata mengikut Quran & Sunnah boleh berubah-ubah jika tidak NAFSU yang cenderung menuruti NAFSU? Sekian lama saya menanti permohonan maaf tuan-tuan semua kerana dari fitnah-fitnah yang menghalalkan cara itu telah terlanjur mengajak mukmin memfitnah mencaci mencela para ilmuan yang mengingatkan tuan-tuan dan seluruh mukmin agar tidak tergolong dalam kalangan munafik lalu kufur.

Contohnya dipautan ini.
https://www.facebook.com/kang.nasir/photos/a.475349369187903.111301.465342536855253/507185299337643/?type=3&theater

Allah dah tetapkan hukum-hukum itu semua menfaatnya untuk kebaikan pada diri kita sendiri tetapi NAFSU tuan-tuan ingkar dengan mempergunakan kesucian agama dan ayat-ayat suci dengan memilih-milih yang berpotensi untuk menghiina memfitnah dan menghukum yang lainya.

"Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya; (Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).
(An Nisa' : ayat 138-139)

Demi memelihara kesucian islam. Saya dengan ini menyokong penuh usaha tuan-tuan untuk mengambil tindakan mahkamah kepada dajal laknat DAP yang sedang berusaha menternak melayu melalui tipu daya mereka.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam ziarah
terlanjur bicara,
ampun maaf dipinta,
salam persahabatan dan persaudaraan utk semua.

luahan hati tak pernah kenal isi hati insan lain,
bicara kita tak semestinya diterima baik oleh semua,
terguris hati kita tak pernah lupa.
mengguris hati kita tidak tahu bila dan siapa.

Dosa dan kesilapan yg kita lakukan pada allah,
keampunan dan taubat pengubatnya.
dosa sesama insan yg kita aniaya,
tidak akan terampun selagi insan itu tidak menerima kemaafan dan mengampunkan.
oleh itu.
saya memohon jutaan ampun dan maaf bila terlanjur bicara menghiris rasa.

salam ukhwah utk semua.