Khamis, 8 Jun 2017

Kami warga miskin sentiasa mendoakan semoga Allah berkati usaha PM




Syukur Alhamdulillah.
Kami warga miskin sentiasa mendoakan semoga Allah berkati usaha PM dan permudahkan urusan PM.
#KamiSayangPM kerana PM Prihatin Mencintai kami warga Miskin.

Rasulullah saw mengajar kita khususnya PakLebai politik dan PakWahab berdoa.
ﺍﻟﻠَّﻬُﻢَّ ﺇِﻧِّﻰ ﺃَﺳْﺄَﻟُﻚَ ﻓِﻌْﻞَ ﺍﻟْﺨَﻴْﺮَﺍﺕِ ﻭَﺗَﺮْﻙَ ﺍﻟْﻤُﻨْﻜَﺮَﺍﺕِ ﻭَﺣُﺐَّ ﺍﻟْﻤَﺴَﺎﻛِﻴﻦِ ﻭَﺃَﻥْ ﺗَﻐْﻔِﺮَ ﻟِﻰ ﻭَﺗَﺮْﺣَﻤَﻨِﻰ ﻭَﺇِﺫَﺍ ﺃَﺭَﺩْﺕَ ﻓِﺘْﻨَﺔَ ﻗَﻮْﻡٍ ﻓَﺘَﻮَﻓَّﻨِﻰ ﻏَﻴْﺮَ ﻣَﻔْﺘُﻮﻥٍ
"Ya Allah, aku memohon kepada-Mu untuk mudah melakukan kebaikan dan meninggalkan kemungkaran serta aku memohon pada-Mu supaya bisa mencintai orang miskin,ampunilah (dosa-dosa)ku, rahmatilah saya, jika Engkau menginginkan untuk menguji suatu kaum maka wafatkanlah saya dalam keadaan tidak tenggelam dalam ujian."
(HR. Tirmidzi no. 3235 dan Ahmad 5: 243, dan Dishahihkan al-Albani)

Yang nyata sekarang segelintir warga miskin serta seluruh umat islam dan rakyat Malaysia DIPERBODOHKAN oleh PERMAINAN FITNAH-FITNAH LEBAI, IBLIS & DAJAL LAKNAT yang kononnya bersimpati dengan nasib kami. Tapi bila kami dapat BR1M mereka hina keji kami menganggap kami haiwan yang pelahap DEDAK. Usahkan dari FITNAH-FITNAH oleh #PakLebai politik dan #PakWahab? Sedangkan permainan licik fitnah-fitnah yang dimainkan oleh iblis dajal laknat DAP dan Piji pun umat islam tidak kenal yang mana Haq yang mana Bathil. Adakah mampu saudara kita umat islam mengenal halusnya bisikan Syaitan?

Dan itulah yang disebut dalam hadis tentang perihal PINTU2 FITNAH.

عَنْ حُذَيْفَةَ بْنِ الْيَمَانِ قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَكُونُ فِتَنٌ عَلَى أَبْوَابِهَا دُعَاةٌ إِلَى النَّارِ فَأَنْ تَمُوتَ وَأَنْتَ عَاضٌّ عَلَى جِذْلِ شَجَرَةٍ خَيْرٌ لَكَ مِنْ أَنْ تَتْبَعَ أَحَدًا مِنْهُم.رواه ابن ماجه. 
Dari Hudzaifah bin Al-Yaman dia berkata: bersabda Rasulullah saw:
"akan muncul fitnah dan di atas pintu-pintunya ada para penyeru yang mengajak manusia ke neraka, jika engkau mati dalam keadaan menggigit batang pohon , akan lebih baik bagimu daripada mengikuti salah seorang dari mereka."
(HR. Ibnu Majah)


Ayuh sahabat-sahabat. Bersama kita berdoa mohon Perlindungan dari Fitnah Kaya dan Fitnah Miskin
ﺍﻟﻠَّﻬُﻢَّ ﺇِﻧِّﻲ ﺃَﻋُﻮﺫُ ﺑِﻚَ ﻣِﻦَ ﺍﻟﻜَﺴَﻞِ ﻭَﺍﻟﻬَﺮَﻡِ، ﻭَﺍﻟﻤَﺄْﺛَﻢِ ﻭَﺍﻟﻤَﻐْﺮَﻡِ، ﻭَﻣِﻦْ ﻓِﺘْﻨَﺔِ ﺍﻟﻘَﺒْﺮِ، ﻭَﻋَﺬَﺍﺏِ ﺍﻟﻘَﺒْﺮِ، ﻭَﻣِﻦْ ﻓِﺘْﻨَﺔِ ﺍﻟﻨَّﺎﺭِ ﻭَﻋَﺬَﺍﺏِ ﺍﻟﻨَّﺎﺭِ، ﻭَﻣِﻦْ ﺷَﺮِّ ﻓِﺘْﻨَﺔِ ﺍﻟﻐِﻨَﻰ، ﻭَﺃَﻋُﻮﺫُ ﺑِﻚَ ﻣِﻦْ ﻓِﺘْﻨَﺔِ ﺍﻟﻔَﻘْﺮِ، ﻭَﺃَﻋُﻮﺫُ ﺑِﻚَ ﻣِﻦْ ﻓِﺘْﻨَﺔِ ﺍﻟَﻤﺴِﻴﺢِ ﺍﻟﺪَّﺟَّﺎﻝ
"Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu dari kemalasan dan usia jompo, perbuatan dosa dan hutang, fitnah kubur dan azab kubur, fitnah neraka dan azab neraka, keburukan fitnah kekayaan; aku berlindung kepada-Mu dari fitnah kemiskinan dan aku berlindung kepada-Mu dari fitnah Masih Dajjal."
(HR. Bukhari 6368)

#AttackMode #MissiMemburuSrigala#MissiMemburuDajal #MissiMembakarSetan memerangi #FitnahAkhirZaman