Sabtu, 4 Februari 2017

Kejayaan yang membanggakan DAP

Pautan asal Kejayaan yang membanggakan DAP





Syabas kami ucapkan kepada orang melayu yang berkorban dengan mengorbankan agama, bangsa dan negara serta ekonomi Negara dan ekonomi umat islam bagi menjayakan kempen IBLIS LAKNAT DAP.

Jom kita ucapkan setinggi-tinggi penghargaan terima kasih kepada orang melayu yang Berjaya berusaha  bertungkus lumus berkorban memusnahkan ekonomi menjatuhkan PROTON. Masih banyak lagi kepentingan negara dan ekonomi orang melayu yang perlu dimusnahkan selain Proton, Iaitu Lynas, Felda, LUTH dan banyak lagi.

Dari awal dulu lagi semenjak kempen mendesak kerajaan menurunkan harga kereta import konon membantu kami orang miskin pencuci jamban supaya LAYAK dan mampu memiliki kereta import seperti Honda, BMW dll dalam kempen itu. Sedangkan apa yang admin lihat perancangan licik itu memberi kesan jangka panjang yang bakal menimpa industri kereta nasional PROTON. 
Selanjutnya kongsian asal dulu disini.

Nahh. Sekarang berbanggalah para pejuang melayu hasil pengorbanan kalian dengan mengorbankan ekonomi orang melayu dan Negara tidak sia-sia. Tahniah. Terima kasih tidak terhingga atas jasa kalian semua. Syabas. Hidup DAP dajal LAKNAT. 




Dengan kempen penurunan harga kereta import kelak akan memberi kesan kepada Industri kereta tempatan. Kerana lambakan kereta import yang lebih murah dibandinkan dengan kereta tempatan dan kesanya PENGELUAR KERETA TEMPATAN tidak mampu menyaingi lalu mengurangkan produktivitynya. Kesan yang lebih besar pada pekerja proton dan produa akan dikurangkan. Kerana productivity pengeluaran kurang. Kesannya juga melibatkan vendor-vendor pengeluar peralatan komponen dan perkhidmatan akibatnya beratus-ratus syarikat yg membekal komponen kereta nasional juga akan mengurangkan pekerjanya.

Apa yang admin pertikaikan dari kempen itu sebenarnya dimana logiknya menurunkan harga dari alternative lain selain mengurangkan duty import? Kecualilah Negara kita sendiri pengeluar logam bermutu tinggi yang diiktiraf oleh persatuan automobil dunia yang menepati piawaian dan keselamatan. Mana mungkin industry kereta tempatan mampu menyanginya jika harga bahan mentah itu diimport dan harganya bergantung dengan pertukanan nilai mata wang asing.


Nahh sekarang impian anda orang melayu para penyokong DAP untuk menjayakan MISSI nya MENGUBAH nasib Negara dan orang melayu sudah menghampiri kenyataan. Malangnya, Kalian tetap angkuh sombong tetap menyalahkan pemerintah atas tindakan bodoh kalian sendiri selama ini. Sebab itu saya katakan. Kalian tentera-tentera upahan DAP sememangnya pandai bijak becakap tapi malangnya kalian tidak pandai pun berfikir perkara yang memberi menfaat untuk diri dikemudian hari dunia hingga akhirat.


 Lain kali janganlah bangga dengan kebodohan sendiri. Nah sekarang oleh kerana orang cina tempatan khususnya DAP berusaha menjahanamkan ekonomi negara maka pemerintah memberi peluang cina warga cina untuk memulihkannya. Apa kata kalian semua?