Isnin, 6 Februari 2017

Sunnguh Memalukan ULAMA ASWAJA PU Faiz

Sunnguh Memalukan ULAMA ASWAJA PU Faiz
(klik kepautan asal)




Sunnguh Memalukan ULAMA ASWAJA.
Selama ini admin berusaha mengajak agar menjauhi ulama politik pak salaf pakwahab kerana mereka tidak kenal perkara yang Allah redha. Tak sangka pula semakin ramai ustaz ASWAJA pun ikut sama pakwahab berlumba-lumba ikut amalan pakwahab & paksalaf.

Maka sebab itulah dari dulu lagi admin menyeru, mintalah mereka mengajarkan kita ILMU#TASAWUF. Kerana hanya itu saja JALAN YANG SELAMAT dan bermenfaat untuk diri dikemudian hari bukan saja untuk kita semua, malah untuk mereka juga agar MUHASABAH DIRI.

Sewajarnya, dalamilah ILMU TASAWUF.


Admin tidak mahu bicara panjang berkaitan isu ini kerana admin amat hormati ilmuan ASWAJA. Tapi admin menyeru dan merayu kepada ustaz-ustaz muda ASWAJA. Tolonglah, janganlah hasut kami warga miskin agar ikut sama kufur. Cukup-cukuplah sudah ramai dajal syaitan yang sekarang sedang berlumba-lumba mengajak saudara mukmin supaya ikut mereka terjun keneraka dengan AGENDA MEREKA untuk meng"UBAH" mukmin yang beriman kepada Allah kepada MELAYU YANG JINAK DITERNAK oleh mereka.

Sebelum ustaz-ustaz membicarakan sesuatu perkara. Adakah ustaz berfikir dahulu adakah perkara yang diperkatakan itu adalah perkara yang Allah REDHA dan memberi menfaat untuk diri? Jika ustaz-ustaz tidak tahu semua itu MANA MUNGKIN ILMU YANG USTAZ SAMPAIKAN ITU ADALAH PERKARA YANG MEMBERI MENFAAT UNTUK KAMI DIKEMUDIAN HARI? Ustaz Ahmad Faiz Hafizuddin

SEPATUTNYA AGAMA ADALAH NASIHAT.
Dan itulah titik mula kita dapat menyelesaikan setiap pertikaian dan persoalan yang dipertikaikan oleh TUNTUTAN NAFSU MANUSIA.

Daripada Abu Ruqaiyah Tamim bin Aus al-Dariy RA, bahawa sesungguhnya nabi SAW bersabda,
" Agama itu adalah nasihat". Kami bertanya, "Untuk siapa?" Baginda menjawab, "Untuk Allah, untuk kitabnya, untuk rasulnya, untuk pimpinan orang Islam dan untuk umat Islam semuanya".
(Hadith Riwayat Muslim)











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam ziarah
terlanjur bicara,
ampun maaf dipinta,
salam persahabatan dan persaudaraan utk semua.

luahan hati tak pernah kenal isi hati insan lain,
bicara kita tak semestinya diterima baik oleh semua,
terguris hati kita tak pernah lupa.
mengguris hati kita tidak tahu bila dan siapa.

Dosa dan kesilapan yg kita lakukan pada allah,
keampunan dan taubat pengubatnya.
dosa sesama insan yg kita aniaya,
tidak akan terampun selagi insan itu tidak menerima kemaafan dan mengampunkan.
oleh itu.
saya memohon jutaan ampun dan maaf bila terlanjur bicara menghiris rasa.

salam ukhwah utk semua.