Isnin, 24 April 2017

Sedangkan DAP pun panas dengan A9




Sedangkan DAP pun panas dengan A9.
Apatahlagi dengan 93.4% caitro, inikan para sahabat-sahabat seperjuangan.

Syabas kepada sahabat yang tidak rasa dengki iri hati.
Sebenarnya saya tidak mengharap imbuhan. Kerana mesej saya mengajak seluruh mukmin kembali kepada islam. Alhamdulillah. Allah permudahkan urusan kita dengan keperluan kita. Semoga sahabat semua juga akan kecapinya suatu masa nanti.
https://www.facebook.com/kang.nasir.10/posts/825032491006496

Saya tahu ramai yang kecewa tidak dapat peluang memperolehi senjata A9.
Itu menandakan kita perlu berusaha lebih gigih lagi dengan IKHLAS berjuang kearah kebaikan bersama kerana Allah.

IKHLAS itu bukan kerana mengharap imbuhan dari redha manusia tetapi IKHLAS MENGHARAP REDHA ALLAH. Bila lidah berkata ikhlas tapi dihati tidak nahh sekarang inilah Allah tunjukan siapa antara sahabat-sahabat yang benar-benar ikhlas dalam perjuangan, kerana ikhlas itu tidak mengharap balas dan tidak ada tersimpan hasad dan iri hati apatah lagi amarah dan dendam.
Itulah jln penyelesaian dlm islam.
https://www.facebook.com/kang.nasir.10/posts/825792284263850



Sepatutnya jika sahabat tidak berpeluang memilikinya, sahabat perlu bersyukur kerana ada hikmah disebaliknya. Rupanya, Semakin canggih membuatkan saya semakin tidak berkesempatan mendekati Allah. 2-3 jam kita abaikan dari jam 6.00pm hingga 9.00 mlm lebih 1000 mesej whatsaap masuk dan lebih 1000 mesej telegram masuk belum lagi lain-lain media. Sunnguh, Allah uji kita dengan nikmat yang dikurniakan oleh Nya kepada kita. Allahuakbar.
Ya Allah.
"Tunjukilah kami jalan yang lurus. Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat."
(Fatihah ayat 6-7)