Sabtu, 15 April 2017

Sudah sampai masanya berjihad berbekal senjata 32GB


Sudah sampai masanya berjihad berbekal senjata 32GB



Sudah sampai masanya berjihad berbekal senjata 32GB.
Iaitu dengan berusaha membasmi dan menyerang punca wabak penyakit yang membawa mudarat kepada seluruh rakyat Malaysia.


Kerana, kecacatan jiwa & minda 93.4% caitro dan segolongan rakyat Mlysia sudah sampai pada tahap yang membimbangkan sehingga dalam kajian yang dijalankan penyakit mental meningkat. Kesemua ini adalah berpunca dari terpedaya oleh fitnah serta hasutan tipu helah iblis dajal laknat.


Kepada seluruh 93.4% caitro yang sudah terlanjur rosak jiwa dan minda. Kalian bukanlah sasaran saya dan musuh yang saya cuba serang kerana saya sedang berusaha menyelamatkan kalian. Selama inipun saya terima segala fitnah caci maki nista kalian semua kerana usaha saya semata-mata mahu menyelamatkan kalian dari kemungkaran kerana itu yang Allah perintahkan, selebihnya saya serahkan urusan itu kepada Allah.


Sudah sampai masanya saya menyerang membasmi punca wabak penyakit yang sedang dihadapi oleh 93.4% pengamal media pembangkang serta kalangan segelintir rakyat majmuk yang sedang menderita ketika ini. Kerana sebagaimana sebelum inipun, usaha saya menyelamatkan para penganut branded islam yang terlanjur beriman kepada manusia yang berhati srigala sekarang Allah telah tunjukan bagaimana FITNAH-FITNAH telah kembali kepada mereka dan segelintir dari ulama yang berhati srigala ada yang sudahpun kelihatan menginsafi. Sebagaimana usaha saya sebelum ini begitulah usaha saya masa kini dan In'shaa Allah selamanya selagi hayat masih ada untuk terus berusaha menyelamatkan kalian dan seluruh rakyat dari mengikut dajal iblis laknat kafir harbi DAP & Piji beramal dengan amalan orang-orang kafir harbi DAP sehingga ada yang bangga diternak babi.


Saya harap sahabat-sahabat faham bahawa ISLAM adalah JALAN PENYELESAIAN.

Hal ini membuatkan saya teringat tentang pesanan Rasulullah saw mengenai #FitnahAkhirZaman.

Daripada Abu Hurairah r.a. bahawasanya Rasulullah saw. bersabda; 
“Bersegeralah kamu beramal sebelum menemui fitnah (ujian berat terhadap iman) seumpama malam yang sangat gelap. Seseorang yang masih beriman di waktu pagi, kemudian pada waktu petang dia sudah menjadi kafir, atau (Syak Perawi Hadis) seseorang yang masih beriman di waktu petang, kemudian pada esok harinya, dia sudah menjadi kafir. Ia telah menjual agamanya dengan sedikit dari mata benda dunia."
(Hadis Riwayat Muslim)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam ziarah
terlanjur bicara,
ampun maaf dipinta,
salam persahabatan dan persaudaraan utk semua.

luahan hati tak pernah kenal isi hati insan lain,
bicara kita tak semestinya diterima baik oleh semua,
terguris hati kita tak pernah lupa.
mengguris hati kita tidak tahu bila dan siapa.

Dosa dan kesilapan yg kita lakukan pada allah,
keampunan dan taubat pengubatnya.
dosa sesama insan yg kita aniaya,
tidak akan terampun selagi insan itu tidak menerima kemaafan dan mengampunkan.
oleh itu.
saya memohon jutaan ampun dan maaf bila terlanjur bicara menghiris rasa.

salam ukhwah utk semua.